۳ بهمن ۱۳۹۰، ۱۲:۳۲
کد خبر: 30777685
T T
۰ نفر

تهران-خوزه مورينيو درمورد اولين سوتهاي انتقادي هواداران خطاب به او با خونسردي گفت: در اين ورزشگاه زيدان،رونالدو برزيلي و رونالدو پرتغالي هم سوتهاي انتقادي شنيده اند.چرا براي من سوت نزنند؟ اين براي من مشكلي نيست.

به گزارش منابع اینترنتی، سرمربی رئال مادرید گفت: من به عنوان یك هوادار رئال به دنیا نیامده ام. من یك مربی حرفه ای هستم كه می خواهد از این باشگاه دفاع كند.

وی افزود: زیدان با فوتبالش پاسخ این سوتها را داد و رونالدو و كریستیانو هم همین طور. ممكن است كه روزی برسد كه من بتوانم پاسخگو شوم و این افراد ناراحت خواهند شد.

رئال مادرید بازی یكشنبه شب در خانه میزبان اتلتیك بیلبائو بود و توانست تا با نتیجه چهار به یك از سد این تیم عبور كند. در حالی كه به نظر می رسد كه مربی پرتغالی رئال بعد از شكست چهارشنبه هفته گذشته تیمش مقابل بارسلونا، روزهای سختی را پشت سرگذاشته، ولی خود او چنین نظری ندارد.

مورینیو درادامه صحبتهایش گفت: روزهای سختی برای من بود؟ ما روز چهارشنبه شكست خوردیم و از روز جمعه تمریناتمان را برای این بازی آغاز كردیم. یكشنبه شب هم بردیم؛ چرا باید روزهای سختی باشد؟

طبق گزارش منتشره در روزنامه ماركا او در ادامه درمورد روابطش با فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال صحبت كرد و گفت:هر باشگاهی فرهنگ و تاریخ خودش را دارد.

وی گفت: من به عنوان یك هوادار رئال به دنیا نیامده ام؛ بلكه من یك مربی حرفه ای هستم كه می خواهم از این باشگاه با ظرفیت هایی كه دارد دفاع كنم. من برای مربیگری در رئال درخواست نداده ام. این پرز بود كه با من تماس گرفت و ازمن خواست كه هدایت تیمش را در دست بگیرم.

مورینیو با اشاره به رابطه فوق العاده اش با او و با مدیران باشگاه افزود: آنها می دانند كه چنین مشكلاتی وجود نخواهد داشت. من كار خودم را انجام می دهم و هیچ اتفاقی هم نمی افتد. در باشگاهی مثل چلسی، هرگز تا پیش ازاین برای كسی سوت نزده اند. آنها برای رقیبان هم سوت نمی زنند. اگر درچنین باشگاهی برای من سوت زده بودند، پذیرش این موضوع برای من سخت بود ولی در ورزشگاه تیمی كه برای بزرگترین های فوتبال دنیا سوت می زنند، من چه می توانم بگویم.

ماركا پرفروش ترین روزنامه اسپانیا روز یكشنبه از مشاجره مورینیو با سرخیو راموس مدافع اسپانیایی در جلسه تمرینی روز جمعه و بروز اختلافاتی بین سرمربی رئال با برخی از بازیكنان اسپانیایی خود خبر داد.

مورینیو در كنفرانس خبری بعد از مسابقه از مطالب روزنامه ماركا اظهار بی اطلاعی كرد.

در همین حال امیلیو بوتراگوئنو مهاجم سابق رئال مادرید كه در حال حاضر جزو مدیران رئال است گفت: اگر مشكلی در رخت كن این باشگاه وجود نداشت نمی توانست با فاصله 5 امتیاز بالاتر از بارسا در لالیگا بایستد و تمامی مسابقات گروهی لیگ قهرمانان را ببرد.

وی گفت: اگر به نگاهی به جدول لالیگا بیندازید هیچ تردیدی در مورد اتحاد تیم به خود راه نمی دهید.

مورینیو سرمربی پرتغالی رئال كه در جریان این بازی به ندرت از روی نیمكت ذخیره ها بلند شد؛ گفت:اگر تیم به پیروزی برسد، من می توانم به كنفرانس خبری نیایم ولی اگر ببازد، همیشه در كنفرانس خبری شركت می كنم. دقیقا در زمین مسابقه هم همین طور است. اگر در یك بازی به پیروزی برسیم، نیازی نیست كه از جایم بلند شوم ولی اگر ببازم همیشه اینجا هستم. بردها برای دیگران است.

رئال مورینیو اولین دیدار دور برگشت رقابتهای این فصل لالیگا را با برد آغاز كرد و آن هم درحالی كه این تیم با اختلافی قابل قبول برای كسب جام قهرمانی می جنگد.

وی گفت: هیچ وقت با 5 امتیاز تفاوت صدرنشین نبوده ایم. در كوپا دل ری هم هنوز یك بازی دیگر پیش رو داریم و اگراز گردونه این رقابتها حذف شویم، تیمی كه ما را حذف كرده، آلكوركن نیست، بلكه بارسلوناست و در لیگ قهرمانان اروپا هم تا به اینجا شكست نخورده ایم.

مربی رئال دربخش پایانی صحبتهایش درمورد اتلتیك بیلبائو اظهار داشت: در نیمه اول در خط دفاع اشتباهاتی داشتیم. آنها هم بازیكنان خیلی خوب و باكیفیتی مثل یورنته و دی ماركوس را دارند كه برای ما مشكلاتی ایجاد كردند ولی دركل ما خوب بازی كردیم.

**1584**

سرخط اخبار ورزش